Bugun...



ASIA CITY HOTEL MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNE ÖNEM VERİYOR

Tarih: 21-12-2018 12:38:18 Güncelleme: 25-12-2018 16:17:18 + -


Müşterilerinin daha hijyenik bir ortamda ve özellikle yoğun talebi olan Sağlık Gruplarının konaklamaları için yenilenen Asia Cıty Hotel müşteri memnuniyetine önem veriyor.


ASIA CITY HOTEL MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNE ÖNEM VERİYOR

Asia City Hotel İstanbul; kentin hem huzurunu hem de sosyal ve kültürel yönünü tanımak ve yaşamak isteyen misafirlerine eşsiz kalite anlayışıyla yaklaşık 1,5 yıldır yeni işletme ve yönetimiyle “misafir” olarak niteledikleri müşterilerine hizmet vermeye devam ediyor.

 

 

Gazetemize, yenilenen konaklama tesisi ile ilgili açıklama yapan Asia City Hotel İstanbul Genel Müdürü Mehmet Altınyurt;  yenilenmiş giriş kapısı, Engelli rampası, lobi ve tabanı parkeli ve lambirili odaları ile şehrin merkezine yakınlığı, sakin ve huzurlu ortamı, butik otel konseptinde sunduğu hizmetleriyle sağlık amaçlı turistleri, yoğun iş temposundaki iş adamlarını gezilerinde sıcak dost havasıyla ağırlıyor.

 

 

Asia City Hotel İstanbul Genel Müdürü Mehmet Altınyurt açıklamalarına şöyle devam etti:

 

“86 HİJYEN TAMAMIYLA YENİLENMİŞ ODALARIMIZLA HİZMET VERİYORUZ”

 

Genel Müdür Mehmet Altınyurt; Asia City Hotel İstanbul, İstanbul Anadolu yakasının gözde yerleşim merkezi Ataşehir’in hemen girişinde, geleneksel Türk misafirperverliğinin tüm ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde tasarlanmış bir şekilde olduğunu, Standart, Balayı, Delux ve Kıral Dairesi olmak üzere toplamda 86 oda ile müşterilerine hizmet verdiklerini söyleyerek; “Bu gün artık bölgenin tanınan bilinen ve bölgede konaklama ihtiyacı olanların tercihlerinde öncelikle yer alan bir konaklama tesise sahibiz. Tüm seçenekleri ile business kavramını doya doya yaşatan şirket, firma ve acente ağırlıklı olmak üzere kurumların misafirlerine konaklama hizmetini sunuyoruz. Misafirlerinin önemli bir kısmını Avrupa ve Ortadoğu ağırlıklı yabancı turistlerden oluşuyor. Son yıllarda büyüyen Sağlık Turizminde bölgemizdeki sağlık guruplarıyla ortaklaşa çalışarak hem onların çözüm ortağı oluyoruz, hem de otelcilik alanında verdiğimiz hizmet anlayışıyla, yurt dışından gelen misafirlerimizi evlerinde gibi hissettirmek için çalışıyoruz. Çok memnun kaldıkları yönünde geri dönüşler oluyor” dedi.

 

 

 “OTELİMİZİ “BUSİNESS SAĞLIK OTELİ” OLARAK ADLANDIRABİLİRİZ”

 

Yenilenen odaları ve misafirlerine daha iyi hizmet verme arayışı ile Sağlık Turizmi ağırlıklı misafirlerinin bölgedeki irili ufaklı sağlık kuruluşlarının konaklama ihtiyacını karşıladıklarını vurgulayan Altınyurt; “Sağlık kuruluşlarının  arasında olduğu guruplar olmak üzere irili ufaklı birçok kuruluşla çalışmaya başladık. Otelimizi “Business Sağlık Oteli” olarak adlandırabiliriz. Otelimizdeki bu çıta yükselişinde amatör ruhla profesyonel bir anlayışla çalışarak, en üst kadrodan en alt kadroya kadar taşın altına elini koyma anlayışının payı büyüktür. Bu emeklerle buralara geldik. Sonuçta başarı ekip işidir. Yılda 100 bin kişi sağlık turizmi kapsamında ülkemizi ziyaret ediyor. Sadece saç ekimi ve benzer sağlık gerekçesi ile ülkemize gelen sağlık turistlerinin 10 bin kişisini bir yıl içinde biz ağırladık. Ülke çapındaki sağlık turizmi pastasının yüzde onunu biz Ataşehir’de ağırlamışız. Biz Aralık ayı itibarı ile 40 bin kişi konuk etmişiz. Bu payın Ataşehir için ne kadar büyük olduğunu görüyoruz. Yıl boyunca doluluk oranımız oldukça yüksek. Bu pastanın da yüzde 80’ini sağlık turizmi oluşturuyor. Diğer oteller de bu pastadan pay alıyorlar tabii, ama biz bu konuda öncü olduk. Hastaneler, sağlık gurupları, sağlık acenteleri bizleri yenilenmeye, hedef kitlenin taleplerine cevap verecek değişiklikler yapmaya zorluyor. Biz de bu doğrultuda yenilenme çalışmalarına başladık. Odalarımızı yeniledik. Halıları kaldırdık, parkeye çevirdik. Sağlık turizmi amacıyla gelen misafirlerimizi evindeymiş gibi hissettirmek için duşa kabinlerimizi yeniledik. Sağlık amaçlı gelen misafirlerimizin hijyenik açıdan güvenliliğini sağlamak için halının kalkıp zeminin parke olması gerekiyordu. Yatak, çarşaflar ve yastıklar da dâhil olmak üzere bütün malzemelerimizin anti bakteriyel özellikler içermesine dikkat ettik” ifadelerini kullandı.

 

 

PERSONELİMİZ TAMAMEN AMATÖR RUHLA PROFESYONEL ANLAYIŞLA HİZMET EDİYOR”

 

Bir Hollanda firması sağlık amaçlı konaklayan müşterisinin bizimle ilgili memnuniyetini iletmesi nedeniyle bize teşekkür etti. Sağlık tesisinin hizmetini sordukları hastanın konaklama memnuniyetini dile getirerek bizden memnuniyetini dile getirmiş ısrarla… Otelimizdeki sıcaklık, ilgi alaka ve odalarımızın güzelliği misafirimizi çok mutlu etmiş diyerek açıklamalarına devam eden Altınyurt; “2017 Ekim ayı itibarı ile başlattığımız politika ile TL’ye döndük. Otelimizde odalarımızı TL fiyatı ile satıyoruz. Bu politikamızdan vaz geçmedik. Bu 15 aylık süre içerisinde yaptığımız TL ile fiyatlandırılan satışla kaybetmediğimizi gördük. Bundan firmalar, şirketler çok memnun oldu. Bu gün doluluk oranlarımızdaki yüksekliğimiz TL ile fiyatlandırmamızdan kaynaklanıyor. Bu bizim öz güvenimizi artırıyor. Biz biraz daha yakından ilgileniyoruz misafirlerimizle. Hastaneye gidecekse götürüyoruz. Yemeklerini diyeti varsa ona gör ayarlıyoruz. Personelimiz tamamen amatör ruhla profesyonel anlayışla misafirlerimize hizmet ediyor. 2019 hedeflerimiz daha büyük olacak bizim. Çünkü ülkemizin 2023’teki sağlık turizminde 20 milyon hedefine ulaşmak. Saç ekimi gibi sağlık turizmi alanında ülke olarak biz çok iyiyiz. Biz de iyi olduğumuz bu alanda sektörün çözüm ortakları arasında yer alıyoruz” diye konuştu.

 

 

“GELMİŞKEN ÜLKEYİ, İSTANBUL’U TANIMAK İSTİYORLAR”

 

Altınyurt, konaklayan turistlerin sağlık sorunlarını giderdikten sonrada kalmaya devam ettiklerini söyleyerek;  “Genel sağlık amacıyla gelenlere göre saç ekimi gibi operasyonlar için gelenler daha uzun süre kalıyor. Hastaların operasyonunun yapılması, sürecin tamamlanması bazen bir haftadan fazla sürüyor. Operasyondan sonra birkaç gün de tatil amaçlı kalıyorlar önemli bir kısmı. Gelmişken ülkeyi, İstanbul’u tanımak istiyorlar. Alışveriş yamak istiyorlar. Bu istekleri de bize olumlu yansıyor” şeklinde ifade etti.

 

 

ASIA CITY HOTEL İrtibat Adresi:

 

Küçükbakkalköy, Sütçüler Sok. No: 3 34750 Ataşehir/ İstanbul

 

TEL: (0216) 408 19 19 – (0216) 408 19 20

 

WWW.hotelasiacity.com

 

 

RÖPORTAJ & GÖRSEL: Ali Bal

 

 






FACEBOOK YORUM
Yorum

DİĞER ATAŞEHİR Haberleri

ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
SON YORUMLANANLAR
FOTO GALERİ
FOTO GALERİ
VİDEO GALERİ
VİDEO GALERİ
YUKARI